شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هفته نامه افق حوزه

حوزه/ ششصد وشصت و سومین (۶۶۳) شماره هفته نامه افق حوزه با مطالب متنوع و جذاب علمی ،فرهنگی و اخبار سیاسی و اجتماعی به ضمیمه اولین شماره از ویژه نامه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششصد وشصت و سومین (۶۶۳) شماره هفته نامه افق حوزه با مطالب متنوع و جذاب علمی ،فرهنگی و اخبار سیاسی و اجتماعی به ضمیمه اولین شماره از ویژه نامه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰منتشر شد.

برخی از مهمترین مطالب شامل مواردی چون به سوی خدا شناسی، گفتاری از آیت الله العظمی سبحانی،آیا اعتقاد به خداوند مایه وابستگی به غیر است؟، نماینده ولی فقیه استان گیلان در مصاحبه با هفته نامه افق حوزه، ترویج ارزش های انقلاب اسلامی مهمترین راه مقابله با نفوذ فرهنگی غرب، گفت و گو با نماینده ولی فقیه استان گیلان، مطالبات حوزه علمیه از رئیس‌جمهور آینده، آیت‌الله اراکی، وضعیت اسلام و تشیع در اروپا و غرب، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین کثیری طلایه داران محراب و منبر/ ۱۰ میراثی ارزشمند و ماندگار واعظ شهیر یزدی، حرمت سلاح کشتار جمعی، ابدی و استثنا ناپذیر است،و... که به همراه ده ها اخبار متنوع حوزوی و سیاسی اجتماعی داخلی و بین المللی دیگر در این شماره جدید منتشر شده است.

علاقه مندان برای اطلاع از چگونگی عضویت و دریافت این نشریه می توانند به قم، ابتدای بلوار امین، کوچه ۲ خیابان جمهوری، پلاک ۱۵ ساختمان خبرگزاری و افق حوزه مراجع نمایند.

دانلود شماره جدید هفته نامه افق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha