جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: همه مسئولان در این نظام اگر در راه خدمت به ملت، کیان نظام و حفظ ولایت قدم بردارند، خدمت آنان ارزش بسیار والایی دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان با حضور در برنامه سحرگاهی «شمیم سحر»  روز پنج شنبه سیمای مرکز قزوین گفت: انسان اگر باور کند که به نتیجه اعمال خود به صورت کامل خواهد رسید، بیش از این در انجام اعمال و رفتار مراقبت می‌کند..

وی خاطرنشان کرد: اینکه برخی سرتا پای وجودشان را دنیا فراگرفته به این دلیل است که هنوز به شکل واقعی، آخرت را باور نکرده‌اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آخرت سرای ماندگاری است و دنیا محل گذر است، بنابراین در دنیا باید برای آخرت توشه خوبی برداریم.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: همه مسئولان در این نظام اگر در راه خدمت به ملت، کیان نظام و حفظ ولایت قدم بردارند، خدمت آنان ارزش بسیار والایی دارد.

حجت الاسلام فاطمیان بیان کرد: کسی که در راه حفظ نظام زیر سایه امام زمان(عج)، رهبری و مراجع عظام به ارائه خدمت بپردازد، در آخرت نتیجه بسیار خوبی از این خدمت خود خواهد گرفت

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ختم قرآن امری بسیار شایسته و نیکو است، ولی ارزش این کار زمانی والاتر می‌شود که قرآن بر انسان اثر کرده و به درک مفاهیم قرآن بپردازیم.

مسئولان کاری نکنند که شرمنده مردم شوند

وی با بین اینکه باید همیشه شکرگزار و قدردان نعمت ولایت فقیه و رهبری در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حوادث سخت بسیاری در طول چهار دهه  اخیر پشت سر گذاشته است و اگر عنایت خداوند متعال و تدابیر حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری نبود بی شک حیات انقلاب به مخاطره می افتاد.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: ما امروز باید با تمام وجود و توان از ولایت و جمهوری اسلامی پاسداری کنیم و این امانت الهی را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha