جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه / مدیر مرکز رسیدذگی به امور مساجد استان قزوین از اولین برگزاری جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان مسجدی» خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک  ماه مبارک رمضان، گفت: امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت ها و برنامه های این ماه پرفضیلت و ارزشمند تحت الشعاع  این ویروس منحوس قرار گرفته که امیدواریم شاهد ریشه کن شدن آن در تمام سطح کره خاکی باشیم.

وی به اهمیت حضور نوجوانان در مساجد اشاره و بیان کرد: خانواده ها باید تربیت دینی فرزندان را از کودکی آغاز کنند و با ایجاد ارتباط با مسجد می توانند آنان را مسجدی تربیت کنند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین بیان کرد: دشمن که همواره اشاعه‌ فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف‌های خود می‌بیند، برای کم‌رنگ کردن این اعتقادات، با ایجاد خلل در اعتقادات قشر جوان، برای به انحراف کشاندن و بی‌هویت کردن آنان می‌کوشد.

 اولین جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان مسجدی» در قزوین برگزار می شود

وی به برگزاری جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان مسجدی» در استان قزوین پرداخت و بیان کرد:  محورهای جشنواره عبارتند از حفظ جزء سی قرآن، قرائت قرآن، اذان، نقاشی و خوشنویسی با قلم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین اظهار کرد: ثبت نام از ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ شروع شده و تا پایان روز پنجم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.  به ائمه جماعات مساجد برای معرفی کودکان و نوجوانان قرآنی و مسجدی فراخوان داده ایم تا روز ۵ اردیبهشت اسامی این افراد را به دبیرخانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان ارسال کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha