جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین کوچکی

حوزه /حجت الاسلام کوچکی راه اندازی دفتر خبرگزاری حوزه در هرمزگان را قدم بزرگی در راستای ترویج معارف دین و جریان سازی موثر حوزه علمیه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام کوچکی با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان، با تبریک فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، گفت: رمضان ویژه ترین ماه است و مومنین می‌توانند بیشترین بهره داری را ببرند.

مسئول برنامه ریزی حوزه علمیه هرمزگان با تبریک افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری در استان، اظهار کرد: راه اندازی دفتر خبرگزاری حوزه در هرمزگان قدم بزرگی در راستای ترویج معارف دین و جریان سازی موثر حوزه علمیه است. طلاب و روحانیون باید تمام توان خود را در این راستا به کار بگیرند و همچنین متناسب با شعار سال تولیدات رسانه ای قوی داشته باشیم.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه هرمزگان و خاطرنشان کرد : حوزه علمیه استان با توجه به رسالت مهم و تبعیت از مقام معظم رهبری تصمیم دارد طی برنامه ریزی های منسجم با همکاری طلاب و روحانیون، راهکارهای عملی شعار سال را تدوین و ارائه دهد؛ طی برنامه ریزی های انجام شده، روز شنبه با حضور مدیران مدارس علمیه جلسه ای به صورت ویدیو کنفرانس در این رابطه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کوچکی در پایان تاکید کرد: حوزه علمیه و طلاب و روحانیون از تمام ظرفیت های خبرگزاری حوزه برای جریان سازی رسانه ای و تاثیرگذاری در سطح استان هرمزگان استفاده کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha