سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه آغازین طرح انصارالحجه(تبلیغ سیار) در اهواز

حوزه| آیین آغاز به کار طرح تبلیغی-جهادی انصارالحجّة، اعزام خودرویی مبلغان به مناطق و خیابان های سطح شهر اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین آغاز به کار طرح تبلیغی-جهادی انصارالحجّة، برای دومین سال متوالی، با حضور «آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه استان خوزستان»، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان»، «حجت الاسلام نبی زاده، مدیر تبلیغات اسلامی خوزستان» و جمعی از فعالین فرهنگی اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام نبی‌زاده، مدیر تبلیغات اسلامی خوزستان، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: امروز هر حرکتی که در راستای تبلیغ دین و رساندن پیام اسلام صورت می‌گیرد، مبارک بوده و موفقیت کار خصوصی در مساجد، مرهون این است که بتوانیم در جامعه کارهای فرهنگی عمومی خوبی انجام دهیم.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، در ادامه، گفت: وقتی مراسمات در میان مردم برگزار شود تاثیر بیشتری خواهد داشت. این حرکت ابتکار بسیار زیبایی است، باید نیاز امروز جوان‌ها را بشناسیم و مطابق با آن نیاز کار فرهنگی انجام دهیم.

در پایان نیز آیت الله موسوی جزایری، اظهارداشت: طرح انصار الحجه از سال گذشته با شیوع کرونا راه‌اندازی شد، در این طرح طلاب با حضور سیار در میان محلات و مردم به برگزاری مراسمات فرهنگی و سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام./ خبرنگار: علی پشتدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha