پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نبی زاده

حوزه| حجت‌الاسلام نبی‌زاده، گفت: امروزه موفقیت کار خصوصی در مساجد مرهون آن است که بتوانیم در جامعه کارهای فرهنگی عمومی خوبی انجام دهیم؛ که یکی از این اقدامات، طرح تبلیغی «انصارالحجه» می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در آیین آغاز به کار طرح تبلیغی-جهادی انصارالحجه(عج)، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: امروز هر حرکتی که در راستای تبلیغ دین و رساندن پیام اسلام صورت می‌گیرد، مبارک است.

وی، کارهای فرهنگی را مشتمل بر دو نوع دانست و افزود: کار فرهنگی خاص و کار فرهنگی عام؛ رسالت کار فرهنگی خاص، انسان سازی است که از مصادیق آن می توان به مجموعه کارهای فرهنگی در خوزستان و در شهر اهواز، که سال‌ها در مساجد انجام شده، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام نبی‌زاده، ادامه داد: نوع دوم کار فرهنگی «عام» است که رسالت آن ایجاد فضا و اتمسفرسازی جذب به «کار فرهنگی خاص» است؛ متأسفانه در این مسئله ما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی ادامه داد: امروزه موفقیت کار خصوصی در مساجد مرهون آن است که بتوانیم در جامعه کارهای فرهنگی عمومی خوبی انجام دهیم. در کار فرهنگی عام مخاطب عامه مردم هستند و پیام آن تا کف جامعه می رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان، گفت: این جنس کار فرهنگی «عام» از سال گذشته تحت عنوان طرح تبلیغی جهادی انصارالحجه آغاز شده و امسال نیز در ماه مبارک رمضان، طلاب با حضور جهادی و تبلیغی خود در میان محلات و مردم به کار فرهنگی می پردازند.

انتهای پیام./ خبرنگار: علی پشتدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha