پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: مطالعه و نیازسنجی دو ضرورت اساسی کار تبلیغی روحانیون و طلاب دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین آغاز به کار طرح تبلیغی-جهادی انصارالحجه(عج)، با تبریک حلول ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: برای کارهای تبلیغی حتماً باید مطالعه شود و باید نیازهای روز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را بررسی و بر اساس آن‌ها اقدام کرد.

وی با اشاره به آغاز طرح تبلیغی جهادی انصارالحجه(عج) در ماه مبارک رمضان بیان کرد: مبلغین وقتی در میان مردم حضور پیدا کنند، فعالیت آن‌ها پاسخگو خواهد بود. این ابتکار سبب شده تا کارهای تبلیغی در فضای عمومی صورت گیرد.  

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به ضرورت نیازسنجی روز جامعه برای دختران و پسران، گفت: به تعبیر حاج آقای قرائتی چاشنی صحبت‌ها مطالب خنده‌دار باشد؛ به‌گونه‌ای که جاذبه‌ای را ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به اینکه از سال گذشته با ویروس منحوس کرونا مواجه شدیم، طبیعتاً حضور در مساجد و اماکن عمومی دشوار شده است؛ لاکن از طرفی تبلیغ دین تعطیل‌بردار نیست در همین راستا روحانیت و طلاب به صورت سیار به تبلیغ دین می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان عنوان کرد: این حرکت ابتکار بسیار زیبایی است؛ چراکه وقتی مراسمات در میان مردم برگزار شود تأثیر بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha