جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ امام جمعه ملبورن هشدار داد که امروز دشمنان در صدد تحریف آرمان های دین مبین اسلام هستند و سعی دارند پیروان دین اسلام را از منویات و تعالیم قرآن دور نگه دارند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه شهر ملبورن در استرالیا طی سخنرانی در مراسم تبلیغ علوم دینی در مرکز اسلامی زینبیه گفت: هدف از روزه داری تنها گرسنگی و تشنگی نیست بلکه باید فلسفه روزه را درک کرده و از این طریق احساس همدردی و رواداری را در خود تقویت کنیم.

وی تاکید کرد باید در این ماه مستضعفان و نیازمندان را نیز در سفره های افطار و سحری خود شریک کنیم.

به گفته وی، ماه مهمانی خداوند ماه نزول قرآن است و باید از بهار قرآن برای زندگی بهتر و تعیین راه سعادت و تعالی انسان ها استفاده کنیم.

امام جمعه ملبورن هشدار داد که امروز دشمنان در صدد تحریف آرمان های دین مبین اسلام هستند و آنان سعی دارند پیروان دین اسلام را از منویات و تعالیم قرآن دور نگه دارند. 

وی گفت: ماه رمضان ماه مناجات در درگاه خداوند است و ما باید دعا کنیم که در صفوف یاران منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی عج قرار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی گفت: برای انسان ها به ویژه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت راهی بهتر از راه ائمه، قرآن و اسلام نیست زیرا همین راه، زندگی آسان و مرفه را برای انسان ها ایجاد کرده و آخرت آنان نیز تضمین می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha