پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مسئولین اعزام طلاب جهادی عرصه سلامت با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، گفت: این طرح یک تکلیف الهی بوده و بر گردن همه ما است؛ از این رو درخواست دارم که سایر طلاب را به انجام این کار تشویق کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در آیین آغاز به کار طرح تبلیغی-جهادی انصارالحجه(عج)، اظهارداشت: این طرح، حرکت بسیار خوب و پر خیر و برکتی بوده و از آنجایی که در دوران کرونا، امکان حضور مردم در مساجد و بهره‌گیری از سخنان علمای دین را ندارد، مبلغان را از طریق خودروهای شخصی به کوچه و خیابان های شهر فرستادیم تا به صورت سیار، معارف الهی را برای مردم بیان کنند.

وی افزود: این طرح یک تکلیف الهی بوده و بر گردن همه ما است؛ ازاین‌رو درخواست دارم که سایر طلاب را به انجام این کار تشویق کنید.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه گفت: از طلاب و روحانیون عزیز خوزستانی می‌خواهم، هرکه وسیله نقلیه دارد، یک بلندگو روی آن نصب و به جمع مبلغین انصارالحجه(عج) اضافه شود.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه وسعت کلان‌شهر اهواز، حضور طلاب و مبلغان بیشتری را می‌طلبد، افزود: با این تعداد محدود نمی‌توان کلیه مناطق شهری را تحت پوشش قرارداد؛ به همین دلیل باید دیگران را به شرکت در این طرح تشویق تا حضور طلاب در مناطق مختلف چشمگیر باشد.

وی، خطاب به مبلغین جهادی طرح انصار الحجه، گفت: سعی کنید به نحوی مناطق شهر را تحت پوشش قرار دهید که حضورتان اثرگذار و مثمر ثمر باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان از مجریان و دست اندرکاران این طرح تبلیغی-جهادی، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha