پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خوئینی

حوزه/ مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران گفت: در پی تشدید شیوع کرونا در استان قم از چند روز گذشته حدود ۲۵۰ طلبه و روحانی جهادی در سه بیمارستان شهر قم مشغول به امر خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان شده اند.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: چند روز پیش و پس از جلسه خوبی که با دکتر قدیر، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی قم داشتیم، مقرر شد که طلاب جهادی در کنار دیگر جهادگران عزیز برای خدمت رسانی در امر مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا در بیمارستان های قم بکارگیری شوند.

وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر وضعیت کرونایی برخی از شهرها حتی از وضع قرمز نیز فراتر رفته و عملاً در شرایط سیاه کرونایی قرار گرفته اند و در چنین اوضاع و احوالی، طلاب و نیروهای جهادی همچون مراحل قبلی، آماده ایثار و فداکاری و خدمت رسانی برای کاهش آمار مرگ و میر ناشی از شیوع این ویروس منحوس هستند.

مسئول گروه تبلیغی- جهادی رشد همچنین گفت: هم اکنون ۲۵۰ طلبه و روحانی جهادی در سه بیمارستان امیر المومنین (ع)، کامکار و فرقانی مستقر شده اند و در سه شیفت صبح، عصر و شب به خدمت رسانی مشغول می باشند.

وی در خاتمه صحبت های خود از مردم کشورمان به ویژه همشهری ها و هم استانی های عزیز خواست تا با مراعات کامل مسایل بهداشتی، مانع از وخیم تر شدن اوضاع کشور از این حیث شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha