پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روزه خواری

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: با کسانی که بخواهند در ماه مبارک رمضان روزه خواری را رواج دهند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ مهدی جوکار، پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ۱۴۰۰ شهرستان فیروزآباد که با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز اداره کل تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم که هیچ مورد امنیتی در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در سطح شهرستان نداشته ایم.

وی اضافه کرد: حضور فعال و میدانی در تمام برنامه هایی که مصوب و ابلاغ شده به نحو احسن انجام شده است، همچنین در قرارگاه رمضان که به تازگی تشکیل شده است، گشت های مشترک مصوب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: با هر فردی که بخواهد در سطح شهرستان روزه خواری داشته باشد، برخورد می کنیم، همچنین در خصوص امر به معروف و عفاف و حجاب نیز اینگونه است.

وی عنوان کرد: قطعا امیدواریم با تبلیغات میدانی که از سوی مبلغین صورت می گیرد، کاهش آسیب های اجتماعی را در سال جاری داشته باشیم، همچنین با سرنشینان خوردروهایی که بخواهند کشف حجاب انجام دهند، بر اساس وظیفه برخورد  می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha