پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شهر محمدیه

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به این نتیجه رسیده که با فروپاشی نظام خانواده می تواند به راحتی به اهدافش دست یابد. لذا برای پیشگیری و مقابله با تهدید فرهنگی و اجتماعی دشمنان باید همه افراد، تشکل‌ها و نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی وارد میدان فعالیت شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، با حضور در برنامه سحرگاهی «شمیم سحر» سیمای مرکز قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه اعمال زیادی را می‌توان انجام داد، اما از همه بالاتر، قرائت و انس با قرآن و تفکر در آیات الهی است.

امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: خانواده ها در این شرایط حساس بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند، چرا که دشمن اعتقادات آنها را نشانه گرفته است.

وی  بیان کرد: دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده را هدف قرار داده و راهکار مصونیت در مقابل آن، بصیرت و دشمن شناسی است.

امام جمعه شهر محمدیه ادامه داد: امروز دشمن در جنگ نرم به این نتیجه رسیده که با فروپاشی نظام خانواده می تواند به راحتی به اهدافش دست یابد. لذا برای پیشگیری و مقابله با تهدید فرهنگی و اجتماعی دشمنان باید همه افراد، تشکل‌ها و نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی وارد میدان فعالیت شوند.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: یکی از توطئه های شوم دشمنان برای ضربه زدن اسلام و انقلاب سست کردن بنیان خانواده‌ها به عنوان مهم‌ترین رکن هر جامعه است که باید در این عرصه هوشیار باشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha