پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ ارتش ایران صرفا به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی به حساب نمیآید بلکه به عنوان یک نیروی چند منظوره شناخته میشود که به حل بحران درکنار سپاه پاسداران وبسیج نیز میپردازد و هیچ ارتشی قدرت و موقعیت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش آورده است:

بنام خدای مهربان

روز ۲۹ فروردین بعنوان روز ارتش برتمام ارتشیان دلاور مبارک باشد.

هیچ ارتشی قدرت ارتش ایران را ندارد.

ارتش ایران صرفا به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی به حساب نمیآید بلکه به عنوان یک نیروی چند منظوره شناخته میشود که به حل بحران درکنار سپاه پاسداران وبسیج نیز میپردازد و هیچ ارتشی قدرت و موقعیت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

۲۹فروردین ماه سال ۵۸، یک تولد جدید و جدی برای ارتش بود. امام راحل در این روزدر مقابل جریانهای مارکسیستی، التقاطی و منافقین که میخواستند ارتش را منحل کنند، ایستادند و مانع انحلال آن شدند.

ارتش، بزرگترین حرکت انقلابی را در فرار شاه انجام داد، شاه که از ژاندارمری و گارد خود ناامید شده بود، ارتش را به میدان آورد تا اهدافش را پیاده کند اما دید در درون ارتش جریان انقلابی وجود دارد که ماندن او در ایران را غیرممکن میکند.

۴۱سال از فعالیت ارتش انقلابی گذشته و ارتش امروز پرورش یافته در بستری است که امام راحل آن را به وجود آوردند.

امروز هر چهره و خاصیتی که از نظر پایداری و حمایت از انقلاب از سپاه سراغ میگیریم، نظیر آن را در ارتش میبینیم و این روحیه در ارتش رو به افزایش است.

اقدامات ارتش به خصوص در زمینه مقابله با کرونا و ایجاد بیمارستان ۲ هزار تختخوابی با تمام تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی طی ۴۸ ساعت، دنیا را متحیر کرد.

ارتش همیشه در کنار مردم است.

ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی‌های بسیار داشت.

سید محسن حسینی دیباجی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha