سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مصاحبه 9 دی - قندهاری سمنان

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به همراه بسیجیان عزیز بسیار عالی درخشیدند و پیروز شدند. در دیگر عرصه ها مانند زلزله، سیل، مقابله با کرونا و ... هم ارتش ورود اثرگذار داشته است.

 حجت‌الاسلام‌ غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با تبریک روز ارتش، گفت:  ارتش غیور جمهوری اسلامی قبل از پیروزی انقلاب نقش ارتباطی خوبی با امام و یاران انقلاب اسلامی در سراسر کشور داشت و وفاداری خود را به نحو احسن نشان دادند؛ رژیم طاغوت سعی بر سوء استفاده از ارتش را داشت و ارتشیان را در مقابل مردم قرار می‌داد. ارتشی ها رغبتی به ایستادن در مقابل مردم را نداشتند و مردم هم ارتشیان را دوست داشتند چون ارتشیان از فرزندان همین مردم بودند

وی تصریح کرد: در آن روز ها امام پیامی به ارتشیان داد که در کنار مردم و با مردم باشند، لذا شعار های مردمی آن زمان در خیابان ها این بود که ملت فدای ارتش و ارتشی ها هم شعار ارتش فدای ملت سر می دادند.

حجت الاسلام قندهاری افزود: بعد از انقلاب اسلامی موضوع  انحلال ارتش به میان آمد؛ گروه هایی مانند منافقین و گروهک های این شعار را سر می دادند که ارتش باید از بین برود، چرا که ارتش در مقابل این گروهک ها در گنبد و کردستان ایستاده بود.

وی گفت: امام با تدبیر و آینده نگری فرمودند روز ۲۹فروردین به نام روز ارتش نام‌گذاری شود، ارتش جان تازه ای گرفت و دو مرتبه متولد شد. ارتش در همه عرصه ها حضور عالی دارد و امروزه شاهد یک امنیت بسیار عالی در کشورمان هستیم که به برکت حضور نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به همراه بسیجیان عزیز بسیار عالی درخشیدند و پیروز شدند. در دیگر عرصه ها مانند زلزله، سیل، مقابله با کرونا و ... هم ارتش ورود اثرگذار داشته است.

حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: در شرایط کنونی کرونا ارتش در صحنه حضور دارد و با کمک به تیم های پزشکی و برنامه های سلامت محور تلاش بر مهار این ویروس منحوس دارد.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «باید یک کشور قوی داشته باشیم»؛ تا بتوانیم دشمنان انقلاب را سر جای خودشان بنشانیم و شر استکبار جهانی و مزدوران را از سر ملت کوتاه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha