جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هرمزگان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در جلسه ای با نماینده خبرگزاری حوزه در استان، گفت: کنشگران رسانه ای و فعالان اجتماعی که ارتباط مستقیمی با جامعه دارند می‌توانند سفیران و مددکاران افتخاری کمیته امداد باشند و با راهکارهای خود مجموعه امداد را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان،  عصر روز گذشته در دیدار مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان، گفت: کنشگران رسانه ای و فعالان اجتماعی که ارتباط مستقیمی با جامعه دارند می‌توانند سفیران و مددکاران افتخاری کمیته امداد باشند و با راهکارهای خود مجموعه امداد را یاری کنند.

وی ادامه داد: با رویکرد جدیدی که کمیته امداد در قالب توانمند سازی خانواده های تحت پوشش خود دنبال می کند، دیگر شاهد مراجعه روزانه مددجویان عزیز نخواهیم بود و حضور مددجویان به صورت برنامه ریزی شده در جهت تسهیل گیری پروژه های اقتصادی که منجر به توانمند سازی آنان می شود، خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کمیته امداد طی برنامه ریزی های انجام شده در ایام ماه مبارک رمضان تصمیم بر پخت بالغ بر یک میلیون پرس غذای گرم در سراسر استان دارد و مردم عزیز می‌تواند با کمک های نقدی و غیر نقدی خود در طرح اطعام مهدوی مشارکت کنند.

وی اعلام کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به نام اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۷۶# نیز مردم عزیز استان می‌توانند نذورات خود را اهدا کنند.

خدمات انقلاب رسانه ای شود

حجت‌الاسلام داریوش حسن زاده هم در این دیدار با اشاره به نقش رسانه در انعکاس خدمات انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران خدمات شایانی را به مردم ارائه داده است و در صورت عدم انعکاس مناسب رسانه ای، خدمات انقلاب مغفول می ماند.

سرپرست دفتر خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان افزود: قطعا انعکاس رسانه ای فعالیت دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد باعث امید آفرینی در جامعه و نشان دادن خدمات انقلاب اسلامی به تمامی مردم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از پرچمداران عرصه امید آفرینی است و رسانه ها باید در کنار این نهاد انقلابی خدمات آن را به خوبی منعکس کنند.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha