جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تربیت مربی خواهران طلبه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ظرفیت پذیرش بیش از ۳۶۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه خواهران این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، شامگاه شنبه در  نشست معاونان آموزش حوزه های خواهران استان های خوزستان، مرکزی، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی، معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور، در خرم آباد برگزار شد، گفت: باید همه تلاش خود را برای جذب خواهران مومن، مستعد و انقلابی به مدارس علمیه خواهران بکار گیریم و اقدامات تبلیغی و رسانه ای لازم در راستای اطلاع رسانی برای پذیرش صورت گیرد . 

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۶۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان پذیرش خواهند شد، اظهار کرد: ۳۰۰ طلبه سطح ۲ و بیش از ۶۰ طلبه هم در سطح ۳ پذیرش خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه برای اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: تشکیل ستادهای پذیرش در مدارس، تعامل و رایزنی های لازم با نهادها و ارگان هایی از جمله سپاه، بسیج، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموش عالی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ای تدارک شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان، تبلیغات میدانی و ردر پذیرش خواهران علاقمند به سانه ای و برگزاری نشست با کنشگران اجتماعی را از دیگر برنامه ها برای پذیرش خواهران اعلام کرد و گفت: این اقدامات برای پذیرش حداکثری و کیفیت محور اندیشیده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha