پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: هر چه ارتش قدرتمند شود امنیت و آسایش مردم بیشتر خواهد شد و ثواب و پاداش کار خالصانه و خدمات نیروهای ارتش به مردم بیشتر از ثواب سایر امور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان این قرارگاه، اظهار داشت:  وجود مقدسی که تمام اختیارات در دست اوست وقتی انسان را به میهمانی دعوت می کند در پذیرایی از میهمان کم نمی گذارد و ما فوق تصور عمل می کند و خداوند تبارک و تعالی قطعاً در این ماه که ماه میهمانی الهی است از انسان به نحو احسن پذیرایی می کند.

وی اضافه کرد: هر چه ارتش قدرتمند شود امنیت و آسایش مردم بیشتر خواهد شد و ثواب و پاداش کار خالصانه و خدمات نیروهای ارتش به مردم بیشتر از ثواب سایر امور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تصریح بر این که مقام معظم رهبری با بیانات خود در خصوص ارتش فعالیت و خدمات آن را تایید کردند، گفت: بیانات مقام معظم رهبری براساس واقعیات است، لذا فعالیت ارتش مورد رضایت معظم له می باشد.

وی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده درستی مسیر ارتش است و یقیناً حرکت در این مسیر برای نیروهای ارتش توشه فراوانی برای آخرت فراهم می کند و از جمله ملاک انتخاب فرماندهان ارتش توسط مقام معظم رهبری اخلاص و معنویت آن هاست.

امام جمعه ارومیه با بیان این که انسان وقتی امرای ارتش را می بیند یاد شرطه الخمیس حضرت امیرالمومنین علیه السلام می افتد که حضرت برای آن ها ضمانت بهشت را کردند و آنها نیز تضمین دادند که در همه حال به دستورات حضرت عمل کنند، افزود: نیروهای ارتش به واقع فدایی مردم، مقام معظم رهبری و کشور اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: در ارتش رژیم شاهنشاهی هر چه درجه افراد بالا می رفت غرور و تکبر بیشتر می شد، اما در جمهوری اسلامی هر چه درجه افراد بالا می رود فروتنی و خضوع بیشتر می شود و باید این روحیه در بین فرماندهان و نیروهای ارتش حفظ شود چرا که مایه افتخار و سربلندی و اقتدار این مجموعه نظامی بزرگ است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha