جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واحدی

حوزه/ معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور بر ارتقاء دانش و مهارت اساتید حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد و گفت: وظیفه اساسی حوزه های علمیه خواهران تربیت نیرو برای تحقق تمدن اسلامی است که باید برای این مهم تلاش شود .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی، معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور، شب گذشته در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان، در دفتر امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه خواهران طلبه نقش مهمی در تقویت آموزه های دینی و اهداف انقلابی در جامعه دارند، گفت: بانوان طلبه با تلاش و برنامه ریزی در راستای کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های حوزوی در مدارس علمیه خواهران باید تقویت و به روز رسانی شود، خاطر نشان کرد: ارتقای کمّی و کیفی تحصیل در حوزه های علمیه برای تربیت طلاب مومن، انقلابی و کارآمد باید در دستور کار قرار گیرد . 

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه اساتید حوزه های علمیه در راستای دانش افزایی و مهارت افزایی خود تلاش کنند، ادامه داد: وظیفه اساسی حوزه های علمیه خواهران تربیت نیرو برای تحقق تمدن اسلامی است که باید برای این مهم تلاش شود . 

حجت الاسلام والمسلمین واحدی با اشاره به اینکه برای ارتقاء معنوی، علمی و هویتی حوزه های علمیه خواهران باید بیشتر به مدارس علمیه توجه شود، گفت: مدیران مدارس علمیه برای ارتقاء برنامه های تهذیبی، علمی و پژوهشی طلاب تلاش کنند . 

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان یادآور گفت: امید می رود با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان لرستان شاهد پویایی تهذیبی و علمی بیش از پیش در حوزه علمیه خواهران لرستان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha