جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 954075
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
امیر سرتیپ حیدری

حوزه/ امیر سرتیپ حیدری گفت: اگر دشمن حماقت کند و نگاه چپ به مرز و بوم ایران کند، بداند که شروع کننده باست، اما قطعا پایان دهنده نخواهد بود و ما او را در باتلاقی از مرگ فرو خواهیم برد که درس عبرتی برای آنها باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها آماده دفاع جانانه از میهن عزیزمان است.

وی ادامه داد: امروز بخش اعظمی از مرزهای کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کنترل می شود و نیروی زمینی مشغول تولید امنیت در این مناطق است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توان دفاعی این نیرو اظهار داشت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده‌های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف مانند سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی در هر حادثه ای که مردم عزیزمان احساس کنند بایستی ارتش را در کنار خود ببینند، بلافاصله حضور یافته و به خدمت رسانی می‌پردازد.

وی در پایان گفت: اگر دشمن حماقت کند و نگاه چپ به مرز و بوم ایران کند، بداند که شروع کننده باست، اما قطعا پایان دهنده نخواهد بود و ما او را در باتلاقی از مرگ فرو خواهیم برد که درس عبرتی برای آنها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha