سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با خیزش موج چهارم سهمگین ویروس کرونا طلاب جهادگر برای حضور در عرصه خدمت رسانی به حالت آماده باش در آمده اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین و مسئول گروه جهادی طلاب حوزه علمیه استان، ضمن اظهار تاسف از شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور، گفت: گروه های جهادی طلاب  از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، در بیمارستان ها و آرامستان ها   حضور جدی داشته و توانستند فعالیت های ماندگاری را به ثبت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فروکش کردن موج سوم کرونا، گروه های جهادی طلاب حوزه های علمیه هم به حالت تعلیق درآمده بودند، اما هم اکنون با خیزش موج سهمگین چهارم ویروس کرونا در کشور و استان نیازمند حضور مجدد گروه های داوطلب جهادگر طلبه و روحانیون در این عرصه مهم هستیم، که عمده فعالیتها مانند سنوات گذشته حضور در بیمارستانها جهت روحیه بخشی به کادر درمان و همراهی و کمک به بیماران کرونایی می باشند.

آماده باش طلاب جهادگر قزوین برای حضور در بیمارستان ها و آرامستان ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد:  طلاب جهادی با حضور در آرامستان ها اقدام به انجام امورات شرعی اموات کرونایی کردند که این حرکت ارزشمند بود و امروز هم در موج چهارم کرونا این نیاز احساس می شود که گروه های جهادی طلاب مجدد به میدان بیایند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha