پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، رمز موفقیت کشورمان در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه دارند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، در برابر توطئه ها و زیاده خواهی های دشمن بایستند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، عصر امروز در دیدار اعضای کارگروه جبهه خرمشهری ها، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، این نیروی غیور و مقاوم را دژی مستحکم در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که ارتش در هشت سال دفاع مقدس کارنامه بسیار روشنی از خود به جای گذاشت، افزود: ارتش ولایی و مقتدر، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره مدافع انقلاب، نظام و میهمن عزیزمان بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ارتش علاوه بر عرصه نظامی و دفاعی در سایر حوادث کشور نیز همواره مرد میدان عمل بوده است، تصریح کرد: خدمات و مجاهدت های این مجموعه نزد ملت ایران محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز نیروهای مسلح کشورمان در اوج اقتدار دفاعی قرار دارند، ادامه داد: هر تحرک و تهدیدی از سوی دشمن با قاطعانه ترین وجه ممکن از سوی نیروهای مسلح ایران اسلامی پاسخ داده خواهد شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که سپاه و ارتش در دفاع از مرزهای ایران اسلامی با کسی تعارف ندارند، خاطرنشان کرد: تجربه سال های اخیر ثابت کرده، دشمن در هر سطحی بخواهد تهدیدی برای ایران اسلامی باشد، نیروهای مسلح کشورمان در پاسخگویی قاطع به آن تردیدی به خود راه نخواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی به برکت حضور مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان در عرصه های منطقه ای و بین المللی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، افزود: دشمن از توان نظامی و دفاعی ایران اسلامی به شدت هراسان است و به همین دلیل همواره تلاش کرده تا مانع از تقویت این اقتدار شود.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که علیرغم تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان، توان نظامی و دفاعی ایران اسلامی هر روز مقتدر تر از گذشته شده است، بیان داشت: این اقتدار در حوزه دفاعی، محصول خودباوری جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان در این بخش است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران، موجب شده کشورمان در عرصه های مختلف به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کند، تصریح کرد: قطار رشد و پیشرفت ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است و دشمنان نمی توانند مانع از پیشرفت کشورمان شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، رمز موفقیت کشورمان در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه دارند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، در برابر توطئه ها و زیاده خواهی های دشمن بایستند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که با بیان این که افتخار همه این است که سرباز ولایت هستیم، افزود: سرباز ولایت بودن سعادت دنیا و اخرت ما را تضمین خواهد کرد.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی اگر سردار دل ها نام گرفت برای این بود که خود را نیز سرباز ولایت می دانست و آن را در عمل هم نشان داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha