جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید در تدریس مجازی، موضوع تهذیب به حاشیه رانده شود، بلکه باید بر روی این مسئله توجه ویژه تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در نشست با معاونین مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان داشت: بسیار امیدوار بودیم که کلاس ها در سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برای طلاب برگزار شود، ولی متاسفانه بی‌تفاوتی مردم باعث گردید که کرونا دوباره سرکش شود و کلاس ها تعطیل.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: برای حفظ سلامت طلاب و اساتید کلاس های درس مدارس علمیه در مناطقی همانند بیجار که از وضعیت بحرانی در بحث کرونا برخوردارند، تعطیل شدند که بی شک این تعطیلی نتایج منفی خود را به دنبال خواهد داشت.

 استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: اتمام اپیدمی کرونا برای هیچ کسی و هیچ کشوری مشخص نیست و همین امر باعث شده است که بسیاری از برنامه ریزی ها به ویژه برنامه ریزی های آموزشی در هاله ای از ابهام بمانند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد:در آموزش مجازی نوآوری داشته باشید تا طلبه دچار یکنواختی و دلزدگی نشود، زیرا برگزاری حضوری کلاس ها برای طلاب از شور خاصی برخوردار است و در مقابل تدریس در فضای مجازی نسبتا ملال آور است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مسئله دیگری که باید مورد توجه اساتید قرار بگیرد این که نباید در تدریس مجازی، موضوع تهذیب به حاشیه رانده شود، بلکه باید بر روی این مسئله توجه ویژه تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی شاید در ظاهر محدودیت هایی برای تدریس داشته باشد، ولی می توان با انجام مهندسی معکوس از این فضا استفاده های بیشتری ببریم و حتی مباحث حوزوی را عمومیت ببخشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha