جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برجام

حجت الاسلام صادقی، برجام را سندی روشن از فریبکاری و بدعهدی طرف غربی در برابر ملت ایران دانست و گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای که این روزها در وین حضور دارد، نباید با فرسایشی کردن مذاکرات به طرف غربی تنفس و فرصت دهد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به مواضع زیاده خواهانه آمریکا و متحدان اروپایی اش در برابر ملت ایران، گفت: تنها راه عقب راندن طرف های غربی از مواضع زیاده خواهانه در موضوع هسته ای، عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که آمریکا با خوی استکباری که دارد همواره به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به کشورمان است، افزود: پرونده دولتمردان خبیث و فریبکار آمریکایی نزد ملت ایران کاملاً سیاه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه صنعت صلح آمیز هسته ای، نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: نباید با انفعال و نوعی وادادگی این توان و اقتدار تضعیف شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر که مذاکرات با غرب جریان داشت، همواره بی اعتمادی خود را به طرف های غربی اعلام کردند، بیان داشت: اما متأسفانه برخی ها هیچ گاه گوششان بدهکار این هشدارها نبود.

حجت الاسلام صادقی، برجام را سندی روشن از فریبکاری و بدعهدی طرف غربی در برابر ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای که این روزها در وین حضور دارد، نباید با فرسایشی کردن مذاکرات به طرف غربی تنفس و فرصت دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر گونه مذاکره با طرف های برجام باید به لغو کامل تحریم ها منتهی شود، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ایران اسلامی پس از راستی آزمایی لغو کامل تحریم، به تعهدات خود در برجام بازخواهد گشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف آمریکایی ها از مذاکره تضعیف اقتدار موشکی و منطقه ای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: غربی ها باید بدانند که توان نظامی و حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که برجام هم نیازی به مذاکره مجدد ندارد، تصریح کرد: اگر طرف غربی مصمم به اجرای تعهدات خود است باید در سریع ترین زمان ممکن همه تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی را لغو کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا باید به ژست های دروغین خود در مذاکرات پایان دهد، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه جنایت های این رژیم سفاک را علیه کشورشان فراموش نخواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران همچنین با محکوم کردن خرابکاری صهیونیست ها و آمریکایی ها در تأسیسات هسته ای نطنز، تصریح کرد: این اقدام خرابکاری با هدف تضعیف اقتدار ایران اسلامی صورت گرفت که خوشبختانه با هوشیاری مقامات کشورمان در آغاز غنی سازی 60 درصدی توطئه دشمن شکست خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha