پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدحسن حسینی

حوزه/ مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه از آغاز ثبت‌نام آخرین دوره‌های مجازی دانش و مهارت افزایی اساتید تجوید مدارس علمیه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با بیان اینکه این دوره به صورت سراسری ویژه مدارس علمیه در قالب دو دوره‌ی ارتقای سطح و تربیت معلم تجوید است، اظهار داشت: به حول و قوه الهی و در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، آخرین مرحله از دوره‌های دانش افزایی اساتید تجوید حوزه‌های علمیه سراسر کشور به صورت مجازی، در قالب دو دوره‌ی ارتقای سطح و تربیت معلم تجوید، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که در تیر و مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق توافق به عمل آمده با معاونت محترم آموزش حوزه‌های علمیه، پذیرفته شدگان دوره‌های مدیریت قرآن و حدیث در صورت داشتن شرایط عمومی تدریس، جهت دریافت حکم تدریس به مدیریت امور اساتید آن معاونت معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: ثبت‌نام این مرحله، تا پایان اردیبهشت‌ ماه توسط معاونین محترم تهذیب و تربیت حوزه‌های استانی صورت گرفته و متقاضیان می‌بایست جهت اطلاع از آیین‌نامه و مراحل گزینش و برگزاری دوره‌ها، به پایگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب به نشانی ذیل مراجعه کنند:

http://tahzib-howzeh.ir

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha