جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام آذر افروز از اجرای طرح بچه‌های حاج قاسم سلیمانی با ابداع بسیج طلاب مدرسه علمیه‌ سفیران‌ هدایت‌ اندیمشک در مدرسه علمیه بقیه الله(عج) خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن آذر افروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اجرای طرح بچه‌های حاج قاسم سلیمانی با ابداع بسیج طلاب مدرسه علمیه‌ سفیران‌ هدایت‌ اندیمشک در مدرسه علمیه بقیه الله(عج) خبر داد و اظهارداشت: طرح بچه‌های حاج قاسم با همکاری تربیت آموزش صالحین شهرستان اندیمشک در مدرسه علمیه بقیه الله(عج) در حال اجرا است.

وی افزود: تقویت حلقات صالحین شهرستان اندیمشک، آشنایی دانش آموزان، نسل نوجوان و جوان با حوزه و روحانیت، بالا بردن سطح معرفتی و دینی دانش آموزان جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرقه‌های نوظهور و استعدادیابی و نخبه یابی از اهداف این طرح است.

حجت‌الاسلام آذر افروز، خاطرنشان کرد: در کنار نشست‌های معرفتی، یک فضای بسیار مفرح همراه با بازی و سرگرمی برای دانش آموزان ایجاد کردیم تا نوجوانان و جوانانی که چند ساعت از وقت خود را در مدرسه به سر می‌بردند، علاوه بر مسائل معرفتی و معنوی مسائل مفرح و سرگرمی و بازی نیز داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، تصریح کرد: در این طرح توانسته‌ایم با مساجد زیادی که حلقات صالحین در آن برگزار می‌شود، ارتباط برقرار کنیم؛ همچنین ارتباط خوبی را با پایگاه‌ها برقرار کردیم و در پی این هستیم که در مساجد و پایگاه‌هایی که نیاز به سرگروه و مربی وجود دارد از طریق معاونت تبلیغ مدرسه علمیه بقیه الله(عج) بتوانیم آن‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

وی در پایان گفت: به دنبال ایجاد یک همبستگی و هم گرایی بین حوزه علمیه و مساجد و پایگاه‌ها هستیم که نتیجه آن تربیت نسلی بر اساس مکتب حاج قاسم است و امیدواریم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha