شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهانت ساختگی به یک روحانی

حوزه/ براساس اعلام پلیس پیشگیری تهران، کلیپ هتک حرمت و سیلی زدن به یک روحانی ساختگی بود و افرادی که کلیپ را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که در آن جوانی با اعتراض و توهین به یک روحانی، به او سیلی می زند. محتوای این کلیپ به گونه ای بود که باور پذیری آن برای مخاطب بسیار ضعیف و ساختگی به نظر می رسید.

بر اساس اعلام پلیس پیشگیری تهران بزرگ دو نفری که در این نماهنگ بازی کردند پدر و پسر بودند و امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ ساختگی در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت شدند و دو نفر دیگر که از بازیگران این نماهنگ بودند، امروز در شهرستان پرند بازداشت شدند و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منتقل شد.

کلیپ سیلی زدن به یک روحانی ساختگی بود + جزئیات بازداشت عوامل

توضیحات رئیس پلیس پیشگیری

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت افرادی که با انتشار یک کلیپ ساختگی، توهین و تعرض به یک روحانی را به تصویر کشیده بودند، عنوان کرد: حدود ساعت ۱۸ روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً ۲۲ تا ۲۳ ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه کلیپی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در کلیپ مذکور، یکی از این پسران جوان ضمن بی‌احترامی به یک روحانی معمم، زیر گوش وی زده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتشار این کلیپ، عوامل پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کردند.

وی ادامه داد: صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت شده و به کلانتری ۱۰۲ پاسداران منتقل شدند.

موقوفه‌ای بیان کرد: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً ۲۲ ساله و مردی حدوداً ۵۰ ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند و این کلیپ ساختگی است.

وی عنوان کرد: این دو نفر پدر و پسر بودند و با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این کلیپ کرده‌اند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در نهایت این دو نفر نیز ساعت ۱۸ امروز توسط پلیس های تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منعکس شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    1 4
    اگه واقعیت داره ی فکری بکنید . صبح تا حالا چند نوع خبر رسیده
  • علیرضا علامه IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    2 7
    لطفا حوزه ی علمیه به جد ورود کند و اجازه ی ماجراجویی به این گونه افراد ندهد... به خصوص که هرچقدر به انتخابات نزدیک می شویم بیشتر شاهد این گونه کلیپ ها و فیلم ها هستیم.. . لطفا با عوامل این کلیپ که برای قبح شکنی و جریحه دار کردن روح مونین بود ، برخورد جدی شود... این گونه کلیپ ها روحیه طلاب را برای معمم شدن ضعیف می کند ... لطفا ورود پیدا کنید و از این دسته از اقدامات جلوگیری کنید
  • عبداللهی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    9 3
    دستگاه قضایی با این افراد که ارزش ها رو به تمسخر می گیرن برخورد جدی بکنه. حوزه هم از کیان روحانیت دفاع کنه تا دیگه با احساسات متدینین بازی نشه
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    3 3
    تشکر از پلیس همیشه بیدار احسنت به عوامل پی گیر ممنون
  • علیرضا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 2
    ضمن تقدیر از پلیس و انتظار از دستگاه قضا که با شدت برخورد کرده و حتما از جزئیات محکومیتشان اطلاع رسانی نماید امشب در ۲۰:۳۰ مدرسه گفت که با اینکار میخواستم پناهندگی بگیرم و در حین فرار به غرب کشور دستگیر شده اند
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 4
    تشکر از پیگیری سریع و به موقع... الهی امام زمان بزند توی کمر آمریکا و اسراییل طوری که دیگه نتوانند بلند شوند
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    3 4
    یعنی الان مشکل مملکت حل شد؟ اینهمه فسادهای بزرگ از سوی مسئولین مملکت انجام میشه اینها رو نمی تونید پیدا کنید اسرائیل هر غلطی می خواد می کنه نمی تونید عواملش رو شناسایی و برخورد کنید اونوقت زورتون به دو تا آدم کج و کوله رسیده؟ تموم قدرت و اشراف اطلاعاتی شما همینه؟ چطور در مقابل دشمن اینطور سریع و عملیاتی نیستید اما در برابر مردم بیچاره هرکول میشید واقعا جای تاسف داره، لطفا در رفتار و عملکردتون تجدید نظر کنید احتمالا این متن رو منتشر نخواهید کرد چون به نفعتون نیست
  • علی رضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    4 2
    کاش پلیس تو‌ دستگیری خلاف کارها و‌ دزدها هم این همه با سرعت عمل می‌کرد .
  • ذاوذ پورذکریا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 1
    ایا اینها با مردم در این چهل سال صادق بودند . وقتی اینگونه همدیگر را پاره پاره میکنند و غیر صادقانه به نقطه ضعف مردم برابر مشکلات عدیده نقطه قوت خویش قرار میدهند. ایا اینها مثل عزیز از دست رفته ما تمام کارها برای مردم الله برکت الله و پول برای کارهای زیر بنایی لبنان سوریه یمن عراق افغانستان خرج میشود وقتی سران سپاه با جبهه گیری انتخاباتی به پر و پای هم میپیچند. ایا شمااگر بودیدپای صندوق رای میرفتیدایا اینها تخصص کار کردن درپست ریاست جمهوری را دارند اینها مرفع بی دردند.مثل ما نیستند که سینه سپر کردیم تا بقول از ما بهتران رژیم شاه را سرنگون کنیم حالا ما که سینه سپر کردیم الان باید در درد رنج باشیم . مردم موقع انتخابات مردمند . بعد از انتخابات یک سری روستایی ( شپشو ) بیایید کمی از مشکلات مردم را رفع نمایید.