پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/ آیت الله محسن فقیهی در پیام تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل داراب کلائی از اساتید حوزه و دانشگاه مازندران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل داراب کلائی را تسلیت گفت؛ متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 إنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
درگذشت دانشمند و روحانی وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ اسماعیل داراب کلائی(صادق الوعد) رحمة الله علیه موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
این روحانی فرهیخته و فعال که سالیانی با این بزرگوار ارتباط داشتم شخصیتی پارسا، خدوم، متواضع، اخلاقی و اهل علم بودند که عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر ترویج، تبیین و تدریس فرهنگ و معارف اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب و پیروی از ولایت وقف نمود و باقیات و صالحات ارزشمندی از خود برجا گذاشت که ان‌شاءالله ذخیره‌ی عقبا خواهد بود.
اینجانب فقدان این استاد حوزه و دانشگاه را  به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه ، شاگردان و ارادتمندان، بیت شریف، همسر و فرزندان مکرّم ایشان و بیت آیت الله شفیعی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
در این ایام که با توجه به محدودیت های اعمال شده امکان برگزاری و حضور در مراسم تشیع این عبد صالح خدا میسر نیست با قرائت فاتحه و نماز لیله الدفن (امشب) روح آن عزیز سفر کرده را یاد کنیم.
ان شاءالله روح این عالم پارسا قرین رحمت الهی و محشور با اولیاء ابرار گردد.
محسن فقیهی
۱۴۰۰/۱/۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha