جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اجرای طرح اهدای ۱۴۵۲ بسته معیشتی به تعداد ستون های نجف تا کربلا  در کاشان

حوزه/ در ایام الله ماه مبارک رمضان، به همت گروه جهادی – تبلیغی انصارالحیدر(ع)، حدود ۸۰۰ بسته معیشتی میان خانواده های محروم شناسایی شده در قم، توزیع گردید.

محمد مسعود شریف طبع، مسئول این گروه جهادی در همین زمینه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: البته به همت این گروه جهادی و کمک خیرین مردمی، در طول بیش از یک سال گذشته از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، چندین مرتبه، رزمایش مؤمنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی صورت گرفته که در واقع این پنجمین مرحله آن می باشد.

وی افزود: با توجه به تداوم شرایط کرونایی در کشور و استان قم و تأثیر غیرقابل انکار این وضعیت ناگوار در به وجود آمدن مشکلات معیشتی برای بخش های قابل توجهی از مردم خصوصاً اقشار ضعیف و مستمند، باید جریان مواسات و همدلی مؤمنانه در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و خواسته علما و بزرگان، همچنان تداوم پیدا کند.

مسئول گروه جهادی – تبلیغی انصارالحیدر(ع)، همچنین بیان داشت: به لطف الهی مجموعه های سپاه و بسیج و بنیادها و نهادهایی چون آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بنیاد علوی و ... در راستای کمک به محرومان و اقشار مستضعف جامعه، گام های بسیار ارزشمندی برداشته اند اما آن چه مهم است این که باید از ظرفیت عظیم مردمی در جهت حفظ و تقویت این جریان مؤمنانه نهایت استفاده را کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha