پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اهانت ساختگی به یک روحانی

رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: به محض انتشار فیلم در فضای مجازی اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری افراد انجام شد و در نهایت متهمان اصلی در منزلی و در حال آماده شدن برای رفتن به غرب کشور برای خارج شدن از کشور دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری فردی که با پوشیدن لباس روحانیت به مقام شامخ روحانیت جسارت کرده بود، اظهار داشت: با اقدامات ویژه کارآگاهی و اطلاعاتی علیرغم وجود هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند، کارآگاهان پلیس فتا تهران بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شدند.

بیشتر بخوانید:

کلیپ سیلی زدن به یک روحانی ساختگی بود + جزئیات بازداشت عوامل

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه عوامل اصلی تهیه این فیلم پدر و پسری (پدر لباس روحانیت پوشیده و پسر به صورت او سیلی می زند) هستند که به دنبال پناهندگی بودند، گفت: به محض انتشار فیلم در فضای مجازی اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد انجام شد و در نهایت متهمان اصلی در منزلی و در حال آماده شدن برای رفتن به غرب کشور برای خارج شدن از کشور دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه روحانیت به گردن همه ما حق دارند و این افراد به جهت قول های و وعده های دروغینی که به آنها داده بودند مرتکب چنین اقدام سخیفی شده اند، عنوان داشت: قدرت و توانمندی پلیس ما آن قدر بالا هست که در کمترین زمان ممکن قادر به دستگیری مجرمان و خلافکاران هستند.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی به هیچ وجه محیط امنی برای مجرمان نخواهد بود، اظهار کرد: دوره و زمان بزن در رفتن تمام شده است و مجرمان مطمئن باشند که در صورت ارتکاب جرم در فضای مجازی و یا حقیقی، حتما دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha