جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری معاونت هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه

حوزه/ حجت الاسلام جواد رحیمی گفت: کارویژه هایی که در ماه رمضان پیگیری می شوند شامل پیگیری فعالیت های افرادی است که بسترهای توانمندی را از قبل داشته اند؛ معرفی افرادی که بسترهای ضعیف تری را دارا بوده اند به آن ها نیز یکی دیگر از این کارویژه ها می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جواد رحیمی پیش از ظهرامروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن برشمردن برنامه های کمیته رمضان معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در کمیته رمضان اولویت موضوعی با شعار «به انتخاب تو» مشخص شده است.

مسئول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: فعالیت های دفتر فضای مجازی از سال ۹۲ آغاز شده است و عمداً معطوف به تولید و توزیع محتوا بوده است.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی در برنامه های ماه رمضان همان فعالیت های سابق مبلغان هستند.

حجت الاسلام رحیمی اظهار کرد: کارویژه هایی که در ماه رمضان پیگیری می شوند شامل پیگیری فعالیت های افرادی که بسترهای توانمندی را از قبل داشته اند و معرفی افرادی که بسترهای ضعیف تری را دارا بوده اند به آن ها می باشد؛ این تعامل یکی از کارویژه های کمیته رمضان است.

وی گفت: کارویژه دیگر ارتباط گیری با افرادی است که فقط آموزش های مقدماتی فضای مجازی را گذرانده اند و یا حتی فقط به عنوان کاربر در این فضا حضور دارند.

رئیس اداره تولید، تامین برنامه و محتوای معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات عنوان داشت: از این افراد خواسته می شود که به افراد تولید کننده و یا توزیع کننده محتوا کمک نمایند.

وی با اشاره به در نظر گرفته شدن آموزش افراد علاقه مند به تبلیغ در فضای مجازی گفت: آموزش های مختلفی در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود که هرکدام در سطوح مختلف و متناسب با سطح علمی و مهارتی داوطلبان تدارک دیده شده اند.

حجت الاسلام رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: برای ورود و اجتماع فعالان طرح رمضان در سایت https://eshragh.ir درگاه ثبت نام طراحی شده است و افراد می توانند برای ثبت نام به این درگاه مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha