پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برنامه های رمضان

حوزه/ برنامه ها و جلساتی با عنوان «سی روز، سی تفسیر»، «بر سفره غزل»، «پله پله تا خدا»، "راز پرواز" و "گام های موفقیت انسان در پرتو قرآن کریم" در بستر فضای مجازی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در ماه رمضان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، برنامه «سی روز، سی تفسیر» شامل مجموعه آیاتی از قرآن کریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای(مدظله العالی) در بیانات خود به آن اشاره و آیه مورد نظر را تفسیر فرموده اند، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

این سلسله گفتار هر روز در ساعت ۱۰ صبح در بستر فضای مجازی از طریق کانال فتح به نشانی @howzehfarhang بارگذاری می گردد.

 یکی دیگر از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، برگزاری شعرخوانی طلاب و اساتید شاعر جوان حوزه علمیه خراسان با عنوان «بر سفره غزل» است که با همکاری مدرسه علمیه الحجه(عج) - شعبه ۲ برگزار می گردد.

این برنامه هر شب به صورت زنده، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ از طریق تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان به نشانی http://tv.hozehkh.com/live/ و نیز سامانه lms۲ به آدرس https://farhangi.lms۲.hozehkh.com/course/۱۵۰۶۹ پخش می شود.

فعالیت دیگر معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان ویژه دختران روزه اولی است که با عنوان «پله پله تا خدا» با برنامه ها و مسابقات جذاب و متنوع طرح ریزی شده است. والدین کافی است مشخصات فرزندان روزه اولی خود را به شناسه کاربری @j_narjes_admin در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

همچنین، سلسله جلسات شرح دعای ابوحمزه ثمالی با عنوان «راز پرواز» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان و با همکاری مدرسه عالی سطح چهار فقاهت در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

این جلسات با ارائه حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد همه روزه، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۴:۳۰ در بستر فضای مجازی از طریق سامانه lms۲ برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از این جلسات به نشانی اینترنتی https://masathe۴.lms۲.hozehkh.com/ws/ramezanzamani مراجعه کنند.

سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم نیز با موضوع «گام های موفقیت انسان در پرتو قرآن کریم» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه و با همکاری مدرسه تخصصی قرآن و عترت ویژه ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

این جلسات با ارائه حجت الاسلام حمیدرضا ویژه همه روزه، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۳:۱۵ در بستر فضای مجازی از طریق سامانه lms۲ برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از این جلسات به نشانی اینترنتی https://etrat.lms۲.hozehkh.com/ws/ensaneq  مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha