جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده

جانشین جدید نیروی قدس سپاه گفت: امیدوارم خدا توفیق بدهد که بتوانم راه حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی را در رکاب سردار قاآنی تحت اوامر مقام معظم رهبری ادامه بدهم.

سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا فلاح زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار حجازی گفت: شهید حجازی از افراد مبارز در دوران انقلاب اسلامی علیه رژیم ستم شاهی بود و مدتی هم در زندان شاهنشاهی عمر گذراند، آن شهید در دوران دفاع مقدس یکی از چهره های اثر گذار در حوزه فرماندهی و هدایت رزمندگان نیز محسوب می شد.

وی تصریح کرد :سردار حجازی خدمات بسیار اثرگذاری در عرصه دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه بسیج و سازماندهی بسیج ارتش بیست میلیونی داشته و تلاش های خالصانه ای  انجام دادند .

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: آن شهید، پس از آن در جبهه مقاومت با کمک سردار سلیمانی در دفاع از حرم حضرت زینب «سلام الله علیها» تلاش‌های زیادی نمود و دشمنان صهیونیستی و دشمنان نیابتی صهیونیست‌ها را به نابودی کشاند.

سردار فلاح زاده در ادامه به ویژگی های شخصیتی جانباز شهید سردار حجازی اشاره کرد و گفت: ایشان فردی عابد، مجاهد و متخلق به اخلاق الهی بود و ویژگی های یک انسان کامل را داشت؛ مجاهد فی سبیل الله بود .

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم خدا توفیق بدهد که بتوانم راه حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی را در رکاب سردار قاآنی تحت اوامر مقام معظم رهبری ادامه بدهم و مورد رضایت حق و تایید حضرت بقیة الله(عج) باشم.

شایان ذکر است در پی شهادت سردار رشید اسلام جانباز سرافراز سرلشکر پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و با موافقت و تصویب  فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت "جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه" منصوب شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha