پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان برق مساجد و امام زاده ها، گفت: برق رایگان مساجد و امامزاده ها باید صرف این مراکز شود نه اینکه در کارهای خصوصی از آن سرقت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز سه شنبه ۳۱ فروردین در دیدار مدیر و کارکنان اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه با فرارسیدن فصل گرما شرایط برای کارکنان تلاشگر اداره برق سخت تر می شود، اظهار داشت: برخی از مشترکین به دلیل مشکلات مالی تحت فشار می باشند و توان پرداخت هزینه برق مصرفی را در موعد مقرر ندارند، لذا باید به آنها ارفاق شود، ولی به ادارات و شهرداری ها که درآمدزایی دارند باید تذکرات لازم برای پرداخت دیون برق مصرفی به آنها داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، شهرداری کاشان را در ردیف پردرآمدترین شهرداری های کشور دانست و افزود: شش الی هفت میلیارد دیون شهرداری به اداره برق در برابر بودجه ۸۰۰ میلیارد تومانی که در شورای اسلامی شهر بسته می شود رقم ناچیزی است، لذا باید دیون سالانه شهرداری ها در بودجه سالانه دیده شود تا موجب انباشته شدن این دیون ۶ ساله برای شهرداران بعدی نشود.

وی با تاکید بر استقلال اداره برق منطقه کاشان از استان اصفهان، گفت: با توجه به اینکه استقلال اداره برق کاشان لطمه ای به تقسیمات کشوری نمی زند و موجب کاهش تردد به مرکز استان و حل سریعتر مشکلات مردم می شود می طلبد باپیگیری نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و مساعدت وزیر محترم نیرو این اداره استقلال خود را به دست آورد.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه کاشان باید به صورت یک منطقه ویژه  در کشور دیده شود، افزود: همانطور که نماینده ولی فقیه، حج و زیارت، حوزه علمیه و آبفای شهرستان کاشان مستقل می باشند، اداره برق آن نیز مستقل شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان برق رایگان مساجد و امام زاده ها، ابراز داشت: برق رایگان مساجد و امامزاده ها باید صرف این مراکز شود نه اینکه در کارهای خصوصی از آن سرقت شود.

وی درپایان با تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش های علیرضا عرب بیگی در دوران مدیریت برق کاشان، برای امیر رمضانی به عنوان سرپرست جدید اداره برق کاشان آرزوی موفقیت کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha