جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تواصی توحیدی

حوزه/ پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) اقدام به برگزاری دوره آموزش مجازی «تواصی توحیدی» با محوریت کتاب روح توحید، نفی عبادت غیرخدا می‌نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) از عموم طلاب و دانشجویان و فعالین فرهنگی دعوت به شرکت در دوره آموزش مجازی «تواصی توحیدی» با محوریت کتاب روح توحید، نفی عبودیت غیرخدا می‌نماید.
بر اساس این گزارش: این دوره ویژه طلاب، دانشجویان و فعالین فرهنگی با حضور اساتیدی نظیر حجت الاسلام محمد رضا فلاح شیروانی مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی، سید علی موسوی مدیر پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام و سایر اساتید مبرز در این زمینه می باشد.
لازم به ذکر است: این دوره دارای مزایایی از قبیل آشنایی با مفاهیم توحیدی با رویکرد عملیاتی کردن، برگزاری دوره به صورت رایگان، حضور اساتید مجرب به صورت مجازی، ارائه گواهی از پژوهشکده باقرالعلوم (علیه‌السلام) می باشد.

مهلت ثبت نام در این دوره تا روز جمعه سوم اردیبهشت ماه سال جاری و از طریق پیوند www.qomgram.ir/tavasi می باشد.

گفتنی است: قبل از برگزاری دوره لینک کلاس آنلاین برای شرکت کنندگان ارسال می‌شود.

زمان برگزاری این دوره دهه دوم ماه مبارک رمضان  ( ۴ تا ۱۳ اردیبهشت) رأس ساعت ۱۷ الی ۱۸ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    دوره آموزشی نهضت تواصی را الان دیدم. محتوای دوره قتبل دسترس هست لطفا راهنمایی کنید چون. اریم برنامه ریزی میکنیم برای اجرای نهضت تواصی و محتوا لازمیم