جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / سومین کارگاه مهارت افزایی پژوهشی" قدم به قدم از میل و آرزو تا عزم و اراده در تولید محتوا" ویژه طلاب خواهر با مشارکت ۵ مدرسه علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، کارگاه علمی - پژوهشی  "قدم به قدم از میل و آرزو تا عزم و اراده در تولید محتوا"، سه شنبه ۳۱ فروردین با حضور حجت الاسلام محمد جواد قسوری، بصورت مجازی در سامانه سیما با حضور طلاب و اساتید برگزار گردید. 

این کارگاه با هماهنگی و برنامه ریزی بین ۵ مدرسه منتخب کشوری برای اولین بار جهت ارتقاء مهارت های پژوهشگری طلاب برگزار شد.        

معاونان پژوهشی مدارس علمیه فاطمه الزهرا (س) مرند، الزهرا (س) تبریز، فاطمه الزهراء(س) آبادان،  الزهراء(س) فریدن و کوثر بندر لنگه این کارگاه را با همکاری و مشارکت، در راستای لبیک گویی به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه خواهران، مبنی بر تولید محتوا برگزار کردند.

 نخستین مرحله این کارگاه، یادداشت نویسی کوتاه بود و به اهمیت توسعه مهارت‌های نرم (Soft Skills) و رابطه آن با پژوهشگری پرداخته شد. 

در دومین کارگاه به انگیزه­ ها و ضرورت پژوهش اشاره و گام­ های عملی پژوهش معرفی گردید. در سومین کارگاه با هدف پرسش و پاسخ پژوهشی اجرا گردید؛ در این کارگاه به سؤالات شرکت کنندگان درباره هدف گذاری، برنامه ریزی، چشم انداز کارهای تحقیقاتی و مطالعه و تداوم انگیزه بصورت علمی پاسخ داده شد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha