شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه/ حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که انسان در هر لباسی باید واجبات را انجام و محرمات را ترک کند، تصریح کرد: تنها راه سعادت و رسیدن به خدا تقوا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی، استاد حوزه علمیه کرمان در هیئت مکتب الصادق(ع) طلاب شهر کرمان، گفت: طلاب قدر ماه مبارک رمضان را با قرائت قرآن و اعمال این ماه بدانند.

استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که ماه رمضان بهترین ماه برای بندگی کردن است، ادامه داد: در ماه رمضان انسان باید کاری انجام دهد که خدا به او نظر کند.

وی با اشاره به اهمیت عبادت در ماه مبارک رمضان، گفت: دست و پای شیطان در ماه رمضان بسته بوده و خدا راه توبه را برای انسان باز کرده‌ است، لذا باید مراقب اعمال خود باشد و از غیبت و دروغ  دوری کند.

حجت الاسلام رضایی، شناخت راه در ماه مبارک را دارای اهمیت بالایی دانست و بیان داشت: ماه رمضان ماه خودسازی است و انسان سعی کند با ترک گناهان و انجام واجبات به خدا نزدیک کند.

وی در پایان با تاکید بر این که انسان در هر لباسی باید واجبات را انجام و محرمات را ترک کند، اظهار کرد: تنها راه سعادت و رسیدن به خدا تقوا است و ماه رمضان بهترین فرصت برای رسیدن به خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha