جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: خدمت به مردم از برترین عبادات است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان، در دفتر امام جمعه خرم آباد با تبریک ماه مبارک رمضان بیان کرد: شأن و منزلت هر کسی به میزان اقدامی است که در راه خدمت به مردم انجام می شود.

وی اظهار کرد: مقامی بالاتر از خدمتگزاری به مردم وجود ندارد و وقف مردم شدن مهمترین شأن و منزلت است، لذا همه مسئولان، کارکنان و کارمندان باید زمان کاری خود را وقف مردم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مسئولان و کارکنان دولت شأنی جز خدمت به مردم ندارند و موظفیم که در راه خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم و باید به ارباب رجوع خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه در دو دهه اخیر برخی با این نگاه فاصله گرفتند، عنوان کرد: مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند تا نوع نگاه به دنیا و رفتار و سلوک آنها دچار تحول شود و آسیب های اجتماعی جامعه در این مسیر برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: میزان تجملات ادارات و دکوراسیون ها و خودروهای گران قیمت در ادارات باید تغییر کند تا نگاه خدمتگزاری به مسئولان بازگردد و نگاه ها باید بازنگری و اصلاح شود تا فرهنگ خدمتگزاری در جامعه ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اقتصاد کشور دولتی، خصوصی و تعاونی است و بانک ها در هر سه زمینه تاثیرگذار هستند ادامه داد: اکنون یک هزار و ۱۸۰ واحد تولیدی در لرستان وجود دارد که ۳۰ درصد آنها حدود ۳۵۰ واحد تعطیل است و مابقی نیز زیر ۵۰ درصد فعال هستند

وی افزود: اکنون با این مشکلات چرخه اقتصاد لرستان در این راستا دچار مشکل است و اگر از ابتدا اهلیت بخش خصوصی سنجیده شود این مشکلات ایجاد نمی شود.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری واحدهای دچار مشکل استان تعیین تکلیف شوند و در راستای حمایت از تولید گام برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جهش تولید در صورت رفع موانع و حمایت ها محقق می شود و مقام معظم رهبری شعار سال را در راستای تاکید بر مانع زدایی ها و لزوم حمایت از تولید بیان کردند تا تولید رونق گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: انتظار می رود در لرستان ورود خوبی بر مانع زدایی و سرمایه گذاری ها شود تا هلدینگ های سرمایه گذاری به استان وارد شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در لرستان بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار وجود دارد اما هزینه های زندگی از جمله نرخ مسکن بالا است و باید برنامه ریزی های لازم برای تاثیرگذاری بر اقتصاد استان در سال جاری  انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha