جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، مذاکرات فرسایشی را حربه دشمن برای تحمیل خواسته های نامشروع خود به ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مذاکره فرسایشی را حربه دشمن برای تحمیل خواسته های نامشروع خود به ایران اسلامی دانست.

وی با بیان این که متأسفانه علیرغم هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری عده ای مسیر مذاکرات با طرف های غربی را در پیش گرفتند، افزود: با توجه به سابقه بدعهدی و فریبکاری طرف های غربی، هیچ اعتمادی به این کشورهای زورگو و خبیث در کشورمان وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غربی ها تنها به فکر منافع نامشروع خود در برابر ملت ایران هستند، تصریح کرد: ایران اسلامی در طول سال های اخیر همواره حسن نیت خود را به سازمان های بین المللی نشان داد، اما متأسفانه طرف های غربی با بهانه تراشی و فریبکاری به دنبال تضعیف اقتدار نظام اسلامی هستند..

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که توانمندی هسته ای، حضور منطقه ای و توان موشکی از جمله مهم ترین شاخصه های اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین الملل است، بیان داشت: آمریکا و متحدان اروپایی اش همه توان خود را در سال های اخیر به کار گرفتند تا این شاخصه های مهم اقتدار را تضعیف کنند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که باید مراقب باشیم بار دیگر فریب، وعده های تو خالی و دروغین طرف های غربی را نخوریم، خاطرنشان کرد: تضعیف هر یک از این شاخصه های مهم، عواقب جبران ناپذیری برای کشورمان در پی خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها با تلاش می کنند مذاکرات با طرف های غربی را به نتیجه ای برسانند، تصریح کرد: این شتاب زدگی به همراه وادادگی می تواند خسارت بار باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که مذاکره مجدد پیرامون مسأله هسته ای کشورمان کاری اشتباه است، خاطرنشان کرد: برجام نتیجه چندین سال مذاکره با طرف های غربی است که متأسفانه هم آمریکا و هم اروپا به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که عزت و اقتدار ایران اسلامی نباید دستمایه مسائل سیاسی و انتخاباتی شود، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند هر گونه مذاکره فرسایشی با طرف های باقیمانده در برجام ممنوع است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران تنها در صورت لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی آن به تعهدات خود در برجام بازخواهد گشت، تصریح کرد: مجلس انقلابی و سایر نهادهای کشور باید در این شرایط خاص به وظیفه و رسالت مهم خود عمل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن تنها به دنبال تضعیف اقتدار ایران اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی است، بیان داشت: هر گونه تعهدی که موجب تضعیف این اقتدار شود نزد ملت ایران مردود خواهد بود.   

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha