جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غذارسانی گروه خیریه اسلامی به خانوارهای نیازمند منچستر بزرگ

حوزه/یک گروه خیریه اسلامی با نام «کار برای لبخند» در منچستر بزرگ، به توزیع غذا در ایام رمضان به خانواده‌های نیازمند اقدام کرده است. این سازمان آغاز شیوع کرونا تاکنون در ارائه حمایت‌های مالی و غذایی در جامعه فعال بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از inyourarea، با آغاز ماه رمضان، گروه خیریه اسلامی در شهر منچستر انگلستان، به خانوارهای نیازمند غذارسانی روزانه انجام می‌دهد.

یک گروه خیریه با نام «کار برای لبخند» مرکزی توزیع غذایی را برای کمک به اعضای جامعه راه اندازی کرده است. این سازمان عام المنفعه اسلامی از زمان آغاز شیوع بیماری همه‌گیر کرونا از جامعه محلی حمایت بسیاری کرده است و اکنون نیز در ایام رمضان به خانواده‌های نیازمند غذارسانی می‌کند.

هر روز ، این گروه غذای رایگان را به بیش از ۵۰ خانوار در  منچستر بزرگ تحویل می‌دهد و همچنین با گروه‌های کمکی متقابل مانند «کمک لبخند» ریال آردویک، لونگ سایت کوید، سازمان مسجد گوادیا گیلانی و دیگر نهادهای خیریه همکاری می‌کند.

آن‌ها همچنین برای این سازمان‌ها حمایت مالی فراهم کرده و بسته‌های غذایی را به آن‌ها تحویل داده‌اند.

محمد خیزرالزمان ، رئیس  گروه «کار برای لبخند»، با قدردانی از کار خوب انجام شده توسط سازمان مسئولین ارشد مملکتی نیز نامه تشکر دریافت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha