سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ستاد اجرایی فرمان امام

حوزه/عملیات اجرایی  ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط ستاد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.


 به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه، حسین کلانتری استاندار، نگین تاجی رئیس کل دادگستری، حاجی زاده معاون هماهنگی عمرانی استانداری و جمعی از مدیران در استان برگزار شد.

کلانتری با اشاره به اینکه در این دولت ۳۵ هزارمین واحد مسکن روستایی محرومان مقاوم سازی شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان دولت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومان به بهره برداری می رسد.
 
وی با اشاره به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج با محدودیت زمین رو به رو هستیم، اظهار داشت: چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث می ‌شود.

وی افزود: از این تعداد واحد دو هزار واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام، هزار واحد توسط بنیاد مسکن و مابقی توسط سایر نهادها احداث می‌ شود.
کلانتری خاطرنشان کرد: در طرح بازآفرینی شهری جزو ۳ استان برتر کشور هستیم و تاکنون ۳۵ هزار واحد در استان مقاوم سازی شده است که از این تعداد ۱۵ هزار واحد معادل ۵۰ درصد در دولت تدبیر و امید مقاوم سازی شده است.
 
کلانتری با بیان اینکه در خصوص نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل و زلزله در کهگیلویه و بویراحمد قدم های بزرگی برداشته شده است، ابراز کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا باید بازسازی شود.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان را از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز کردیم، بیان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ واحد تکمیل شد و منتظر اتمام عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد باقی مانده هستیم.

کلانتری افزود: در طی مراسمی این ۳ هزار و۵۰۰ واحد مسکن محرومان روستایی را واگذار می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از تعداد ۱۶ هزار واحد مسکن مهر ،تا پایان دولت قبل تنها ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، تصریح کرد: ۶۰ درصد مابقی پیشرفت این پروژه در دولت تدبیر  و امید اجرایی شد.

استاندار در این مراسم بر تسریع در روند عملیات اجرایی واحدهای در حال ساخت تاکید کرد و گفت: در تلاشیم که بر اساس برنامه زمانبندی واحدهای مسکونی در حال ساخت را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم.

کلانتری مسکن را یکی از اولویت‌های  اساسی و از نیازمندیهای مهم مردم دانست که باید با دقت و حساسیت و با رعایت همه دستورالعملهای ساخت و ساز و اصول مهندسی ساخته و تحویل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha