سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سپاه پاسداران

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات و تلاش های نهاد انقلابی سپاه نزد ملت ایران همواره به یادگار خواهد ماند، گفت: به برکت تلاش های خالصانه این نهاد انقلابی، شاهد از پاک شدن محرومیت از چهره بسیاری از مناطق کشور هستیم.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران از سوی امام خمینی(ره)، گفت: سپاه به عنوان نهادی از بدنه مردم، دژ مستحکم نظام اسلامی در برابر دشمنان انقلاب است.

وی با بیان این که حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام مهم ترین رسالت سپاه پاسداران است، افزود: این نهاد انقلابی با عملکرد بی نظیر خود بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که از نخستین روز تشکیل سپاه پاسداران تا به امروز، این نهاد مردمی و انقلابی در همه عرصه ها و صحنه های مهم نقش آفرینی کرده است، تصریح کرد: از حضور سپاه در هشت سال دفاع مقدس تا خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی تنها بخشی از مجاهدت ها و تلاش های سبز پوشان سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام زارع با بیان این که دشمنان همواره به دنبال تضعیف نهاد انقلابی سپاه بودند، ادامه داد: سپاه با خدمات و مجاهدت های خود، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان برافراشته نگاه داشته است.

وی با اشاره به این که خدمات و تلاش های نهاد انقلابی سپاه نزد ملت ایران همواره به یادگار خواهد ماند، خاطرنشان کرد: به برکت تلاش های خالصانه این نهاد انقلابی، شاهد از پاک شدن محرومیت از چهره بسیاری از مناطق کشور هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه در هر حادثه ای برای خدمات رسانی و کمک به مردم پیشگام بوده است، تصریح کرد: در جریان شیوع ویروس کرونا نیز سپاه و بسیج  خدمات بسیار ارزشمندی را به جامعه و به ویژه محرومان و مستضعفان ارائه کردند.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که سپاه همواره خاری در چشم دشمنان و مایه افتخار و خشنودی دوستان بوده است، خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از مستضعفان در اقصی نقاط جهان همواره موجب عصبانیت دشمنان و نظام های سلطه گر بوده است.

وی با بیان این که به برکت تلاش های سپاه پاسداران، امروز گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان نهادینه شده است، تصریح کرد: آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب به الگویی برای بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز امنیت و آسایش کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران هستیم، بیان کرد: سپاه در برابر هر بحران و خطری از انقلاب و نظام اسلامی حراست می کند.

حجت الاسلام زارع، روحیه انقلابی، بصیرت بالا، ولایت مداری، خلوص نیت و جهادی عمل کردن را از جمله شاخصه های سپاه همیشه سرافراز کشورمان عنوان کرد و گفت: امروز به برکت همین تلاش ها شاهد تحقق آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha