پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به مذاکرات برجامی، گفت: از تیم مذاکره کننده دور جدید برجام می خواهم که با عبرت گیری از مذاکرات بدسرانجام قبلی، با اقتدار بر حفظ منافع ملی و پیشرفت دانش هسته ای، تمامی سفارشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و به هیچ وجه به وعده ها و سیاست های مزوّرانه طرف های مذاکره اعتماد نکنند. میزان موفقیت در مذاکره، رفع یکباره تمامی تحریم ها بدون امتیاز دادن است.

به گزلرش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در پیام آدینه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه تجلی رحمت واسعه‌ی خداوند به مؤمنان و روزه داران است و آثار آن رحمت، «قبولی توبه»، «توفیق عبادت و دعا»، «ازدیاد ثواب» و «رشد شخصیت معنوی و تقوایی» انسان است بنابراین باید ما از این فرصت الهی استفاده کرده و گذشته‌ی سراسر عصیان و نقصان خود را جبران کنیم و آینده خویش را به نور محبوبیت خداوند که در گرو زندگی بدون گناه است رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک پیش رو بودن میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: بلندای سیره آن امام «ولایتمداری»، «وحدت»، «مواسات» و «مقاومت» می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: از تیم مذاکره کننده دور جدید برجام می خواهم که با عبرت گیری از مذاکرات بدسرانجام قبلی، با اقتدار بر حفظ منافع ملی و پیشرفت دانش هسته ای، تمامی سفارشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و به هیچ وجه به وعده ها و سیاست های مزوّرانه طرف های مذاکره اعتماد نکنند. میزان موفقیت در مذاکره، رفع یکباره تمامی تحریم ها بدون امتیاز دادن است.

وی، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: سپاه پاسداران قلّه پاسداری از تمامیت وجود انقلاب اسلامی و اوج مجاهدت در عرصه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و کوه استوار مقاومت و دفاع و پیشران پیشرفت و توسعه است.

امام جمعه بوشهر، همچنین روز سوم اردیبهشت روز ملی کارآفرینی را به تمام تلاشگران عرصه تولید و نوآوری تبریک گفت و عنوان داشت: از تمام مسئولان می خواهم با تمام وجود در این سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیده اند در خدمت کارآفرینان بوده و با ایجاد پشتیبانی ها و رفع موانع دست و پا گیر و حمایت‌های لازم، نظام کارآفرینی و تولید را به مراتب پیشرفت های لازم برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تشکر از کادر درمان مراکز پزشکی، گفت: از مردم عزیز استان که همکاری های لازم با مراعات نمودن دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند نهایت سپاس دارم و امیدوارم با دقت تمام امور بهداشتی و درمانی بیماری کرونا مراعاتی افزون داشته باشند و از مسئولان محترم می خواهم که با دادن تسهیلات مناسب و تخفیفات مالیاتی و بانکی به جبران خسارات وارد بر مراکز و اماکن تعطیل شده در این شرایط شیوع بیماری کرونا، اقدام لازم به عمل آورند.

وی بر امدادرسانی به زلزله زدگان گناوه تاکید کرد و گفت: از تمامی مسئولان استانی و ملی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر در خدمت مردم عزیز زلزله زده منطقه گناوه باشند و خسارات مالی را جبران کرده و به وعده های خود عمل کنند و در کمترین زمان، منازل مسکونی و مراکز خدماتی مردمی را تعمیر و بازسازی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha