جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 954955
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
امام جمعه تبریز

حوزه /کمک های مومنانه مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی به خانواده های نیازمند استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ بسته معیشتی شامل ۲۳ قلم کالای ضروری، هر کدام به ارزش ۸۰۰ هزار تومان به همت خیران موکب عزاءالترک کربلاء المقدسه و ستاد بزرگداشت موکب فاطمیه تبریز، بین خانوده‌های نیازمند و متاثر از کرونا توزیع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امروز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز افزود: خیران و بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قروال بوده‌اند و امتحان الهی را به خوبی پس می‌دهند

وی همچنین از بازاریان تبریز به خاطر تعطیلی این روزهای کسب و کارشان و مشارکت در راستای اجرای مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد.

امام جمعه تبریز ضمن تمجید از پویش رحمت که اجرای آن توسط شهرداری از پارسال در تبریز آغاز شد، اظهار داشت: سال گذشته جمعی از خیران شهر با همیاری شهرداری تبریز پویش رحمت را به راه انداختند که مورد استقبال مردم واقع شد و اگر این کمک‌ها نبود، دولت نمی‌توانست به تنهایی از پس پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا برآید.

شهردار تبریز نیز در این آیین با اشاره به رزمایش مؤمنانه هیئت امنای موکب فاطمیه این شهر، بیان کرد: حضور انسان‌های خیر در جامعه و کمک آنان به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در این ایام ماه مبارک رمضان موجب خرسندی است.

گفتنی است، ۲۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلام ضروری، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز بین نیازمندان توزیع شد و در شهرستان آذرشهر هم ۲۰ هزار غذای گرم در قالب اطعام مهدوی به همت خیران و کمیته امداد امام خمینی بین نیازمندان شهرستان آذرشهر توزیع شد.

۵۳۰ پرس غذای گرم هم به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی و اصناف و کمیته امداد هریس میان نیازمندان و مددجویان توزیع شد و همچنین به منظور دفع بلای منحوس کرونا و درخواست بارش باران گوشت قربانی در اختیار خانواده های نیازمند شهر کلوانق هریس قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha