سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 955074
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
تیزر | مهرواره ملی محله همدل

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از اجرای پویش سراسری «مهرواره محله همدل» در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در محله‌های شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی، امروز در نشست خبری با اشاره به راه اندازی پویش سراسری «مهرواره محله همدل» به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: فعالان فرهنگی، هیئت‌امنای مسجد، هیئت‌های مذهبی، کانون فرهنگی هنری مساجد، گروه‌های جهادی و امامان جماعات به عنوان محور و پایه‌ کار هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اظهار کرد: پویش «مهرواره محله همدل» به منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در محلات برگزار می‌شود و براساس آن از ظرفیت محلات برای مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: مسائل و مشکلات محلات در قالب این طرح به مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: فعالان فرهنگی و اجتماعی و جهادی محلات از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ و مراجعه به سایت مهرواره برای ثبت مسائل و آموزش حل مشکلات محل اقدام کنند، ضمن اینکه از ظرفیت دستگاه ها، افراد متمکن و صاحب نفوذ در حل مسائل و مشکلات استفاده خواهد شد.

گفتنی است، طرح سراسری «مهرواره محله همدل» در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و اختتامیه آن نیز در ایام عید قربان تا غدیر پیش‌بینی شده است و از گروه های برتر در سه مرحله با هدایای تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha