جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مسجد نصیرالملک

حوزه/ مدیر مسجد نصیرالملک شیراز از برگزاری مراسم میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) به طور ویژه در این مسجد تاریخی خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی خوش رنگ در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های معنوی مسجد نصیرالملک شیراز در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در دهه دوم ماه رمضان حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس در این مکان مقدس به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: علاوه بر سخنرانی مدیر حوزه علمیه فارس، حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس نیز در این مسجد به بیان تفسیر قرآن کریم می پردازد که از شبکه استانی پخش می شود.

مدیر مسجد نصیرالملک شیراز حضور کارشناسان مذهبی به منظور ترویج معارف دینی را در این مکان مقدس از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: پخش این برنامه های مذهبی مسجد نصیرالملک در سحرهای ماه مبارک از شبکه استانی است.

وی از برگزاری مراسم میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) به طور ویژه برای نخستین بار در مسجد نصیرالملک خبر داد و عنوان کرد: امسال به طور ویژه و برای نخستین بار در این مسجد با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، اداره اوقاف و امور خیریه استان، موقوفه نصیرالملک، آستان مقدس حضرت شاهچراغ، پایگاه مقاومت ولی امر و کانون مداحان استان و سایر نهادها برگزار خواهد شد که طی آن، ضمن برپایی جشن و مولودخوانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دژکام، طرح اکرام و اطعام و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان محله صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام خوش رنگ گفت: مراسم ویژه غبارروبی و تنظیف مسجد نصیر و امامزاده زنجیری و فضاسازی معنوی و هنری مکانها متناسب با برنامه ها، پخش مداوم نغمه های قرآنی و مناجات خوانی از بلندگوی مسجد، از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس است.

وی همچنین از جزء خوانی روزانه و مراسم احیاء لیالی قدر با رعایت ضوابط و پروتکل ها در مجموعه مسجد نصیر الملک و امامزاده سیدالحرمین در ماه عبادت و  بهار قرآن خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha