پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام شرف پور قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: امروز توقع و انتظار جامعه از روحانیت با گذشته متفاوت است و باید بیش از پیش قدر این موقعیت زمانی را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی شرف پور، ظهر امروز در نشستی با دست اندرکاران ستاد جذب و پذیرش طلاب در حوزه علمیه قزوین گفت: انبیای الهی هدف اصلی را تربیت و انسان سازی قرار داده بودند، لذا کسانی که برکرسی تعلیم می نشینند باید خود را به علم و تهذیب نفس و تزکیه مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد:  خوشبختانه مسئولین حوزه علمیه قزوین، فضا و امکانات خوبی برای طلاب علوم دینی در مدارس علمیه فراهم کرده اند که قابل مقایسه با بسیاری از استان های دیگر نیست، لذا تلاش و موفقیت طلاب علوم حوزوی  در امر تحصیل می تواند زحمات و تلاش های آنها را به خوبی جبران نماید.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین عنوان کرد: امروز توقع و انتظار جامعه از روحانیت با گذشته متفاوت است و باید بیش از پیش قدر این موقعیت زمانی را بدانیم.

وی ادامه داد:  حوزه های علمیه به برکت انقلاب اسلامی و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب، توسعه یافته اند.

وی اظهار کرد:  حضور و تحصیل در حوزه‌های علمیه گام نهادن در وادی علم و دانش و کسب معرفت الهی است و با تحصیل در این پایگاه مهم دینی و خودسازی می‌توان به چشمه‌های معارف الهی دست یافت.

وی اظهار کرد: روحانی، طبیب روح است و بیش از آن که به پزشک جسم نیاز داشته باشیم به طبیب روح نیازمندیم. لذا از همه مبلغین و صاحبان رسانه می خواهیم جوانان مستعد و علاقه‌مند را برای ورود به حوزه علمیه تشویق کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: امروز رسالت طلاب و روحانیون همان رسالت انبیا الهی است و اگر دچار لغزش و اشتباهی شویم، خطای ما را به حساب اهل بیت(ع) می گذارند.

انتهای پیام /

امروز توقع و انتظار جامعه از روحانیت با گذشته متفاوت است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha