چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شایانفر

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر از طرح تخفیف ۳۰ درصدی تازه‌های نشر و آثار قرآنی مرکز نشر هاجر به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  احمد شایانفر اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح تخفیف ۳۰ درصدی تازه‌های نشر و آثار قرآنی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با عنوان بسته ویژه ماه مبارک رمضان کلید خورد.

وی افزود: در این طرح علاقه مندان می توانند کتاب های مورد نظر را از طریق سایت مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ خریداری کنند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، ادامه داد: هزینه ارسال کتب در این طرح رایگان است.

وی به عناوین کتب دارای تخفیف اشاره کرد و گفت: «فرازهای رسا»، «درمان خرام خواری»، «پیوند همسرانه»، «گام های ملائک»، «شمس الشرف»، «روش های پاسخ به شبهات در قرآن و روایات»، «الهدی»، «خانه امن»، «بر بال فرشتگان» برخی از این کتاب ها هستند.

آقای شایانفر «روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن»، «نقش امر به معروف و نهی از منکر در تعالی فرهنگی»، «امنیت بانوان از دیدگاه آیات و روایات»، «بررسی تطبیقی تأویل از دیدگاه علامه طباطبایی و فخر رازی» و «جایگاه زنان در قرآن و عهدین» را از دیگر عناوین دارای تخفیف در بسته ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «مرکز نشر هاجر» افتخار دارد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از ابزارها و راهکارهای نوین و مناسب نسبت به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی گام های مفید و مؤثری برداشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha