پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه مسجد
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برای تغییر وضع موجود و رهایی از مشکلات نیازمند دولت انقلابی، فعال و جوان هستیم، لذا با انتخاب درست، کشور را از بحران‌ها نجات دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ظهر امروز در مراسم مجازی تقدیر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و برگزیدگان طرح ملی ایران قوی، اظهار داشت: مساجد، خانه‌های خدا و کانون تربیت و انسان سازی اند. هرچند آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه مجموعه های فرهنگی هستند، اما هیچ کدام کار مسجد را نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مسجد را دارای قداست دانست و بیان کرد: انسان در مسجد دل به خدا می سپارد، نهایت خضوع و خشوع را در محضر پروردگار برقرار می‌کند و با این خضوع و خشوع تعالی، ترقی، تربیت دینی و بصیرت ایمانی پیدا می کند.

وی بر رسدگی به مشکلات مساجد و فعالان مسجدی تاکید کرد و گفت: نامی که برای برنامه "ایران قوی، مسجد قوی" انتخاب کرده ای، عنوان زیبایی است. اگر مساجد قوت پیدا کنند، ایران قوت پیدا می‌کند. چون در مسجد همه چیز ساخته می‌شود، ما اگر نیروی مسلح قوی، نیروی اداری قوی، صنعتگر قوی، تولیدکننده قوی، کاسب قوی و… می‌خواهیم، باید در مسجد تربیت کنیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به انتخابات، تصریح کرد: در حال نزدیک شدن به یک آزمون سخت و بزرگ هستیم. انتخابات امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دنیای استکبار کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته، در تلاش‌اند انشقاق و شکاف ایجاد کنند، وحدت ملی را بشکنند و فضای نا امیدی و یأس به وجود آورند.

حجت‌الاسلام وامسلمین نکونام خاطرنشان کرد: مراقب باشیم شیطنت‌ها در ما اثر نکند. برخی بالاترین خطاهای امنیتی را به خاطر اینکه چهار روز بیشتر پشت میز باشند و حزب و جناحشان روی کار باشد، انجام می‌دهند. این‌ها فتنه است.

وی یادآور شد: ما برای آینده یک دولت جوان، فعال، انقلابی و پای کار می‌خواهیم. دولتی که شاخصه‌های انقلابی را داشته باشد و کشور را از این وضع نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان یکی از دعاهای جدی‌مان این باشد که خدا کمکمان کند درست انتخاب کنیم و در فتنه‌ها روسفید باشیم و  اسیر انحراف‌ و فتنه‌ نشویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha