شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کانون مقداد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج در شهر زلزله‌زده سی‌سخت تقدیر کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، نشست مسئولان کانون فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این آیین از امیر امیرپور، مدیر کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج و خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کانون برگزیده استانی با عملکرد مطلوب در زلزله سی‌سخت تجلیل به عمل آمد.

 امیر امیرپور مدیر کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج، در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این کانون، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله سی‌سخت جز اولین مجموعه هایی بودیم که در محل حضور یافتیم و از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید میدانی داشتیم که مهم‌ترین مشکل در آن شهر را کمبود نان دانسته و به همین خاطر برای رفع این مشکل به فکر چاره اندیشی افتادیم.

مدیر کانون مقداد یاسوج ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک دستگاه نانوایی سیار از شهر قم به منطقه زلزله زده سی سخت آورده شد و در مدت بیش از 50 روز ۳۲۰ کیسه آرد، معادل ۲۳۳ هزار و ۶۰۰ قرص نان پخت و به دست مردم زلزله‌زده رساندیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی نانوایی سیار مشکل بزرگی از این شهر برطرف شد که مردم شهر سی‌سخت رضایت بسیاری از این اقدام داشتند.

امیرپور اضافه کرد: بعد از راه‌اندازی نانوایی سیار و رضایت بالای مردمی، خیرین و نیکوکاران این مجموعه را به عنوان مجموعه‌ای امین جهت توزیع کالاو و اقلام خود مد نظر قرار دادند و اقلام بسیاری در بین مردم سی‌سخت توزیع شد.

وی اظهار کرد: توزیع ۴ هزار بسته گوشت با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا داشتیم که بین همه خانواده‌های زلزله‌زده سی‌سخت با کمترین میزان انحراف در توزیع داشتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج از دیگر اقدامات انجام شده در شهر زلزله‌زده سی سخت را توزیع ۴۰۰ تخته پتو و همچنین 2 هزار و ۷۰۰ حلب روغن ۴ کیلویی، 100 عدد گاز غذاپزی کوچک«پیک‌نیک» و  ۴۰۰ عدد گرم کننده برقی«هیتر» اعلام کرد.

وی گفت: نزدیک به ۴۵۰ جفت کفش به همت دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی توسط کانون مقداد به عنوان کانون معین شهر سی‌سخت توزیع شد و همچنین نزدیک به ۳۰۰ بسته بهداشتی به همراه 330 بسته مواد غذایی در روزهای سخت پس از بحران توزیع گردید.

مدیر کانون برگزیده استان یادآور شد: یکی دیگر از کارهای انجام شده معرفی ۳۱۷ زوج نابارور به موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا بود که برای تعدادی از این زوج ها پرونده تشکیل و تسهیلات بدون بهره برای آنها در نظر گرفته می‌شود و به تعدادی از آنها تاکنون این تسهیلات پرداخت شده است.

 کانون فرهنگی- هنری مقداد یاسوج کانون برگزیده استانی شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha