جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی را به ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی به ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر میرمحمدی

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت مدیریت مرکز خدمات حوزه های علمیه که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تجارب ارزنده شما در پژوهشگاه امام صادق(ع)، دانشکده شهید محلاتی و مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حضور شما در این مجموعه گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالیه نظام، مدارس علوم دینی و ارتقاء سطح خدمات به طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روزافزون؛ سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha